سما سما ، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

سما جون

حافظه دخترم

1390/5/10 17:59
نویسنده : باباي سما
731 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم،تپلي من،ماشالله حافظه تو خيلي خوبه و چيزهايي رو كه يكبار مي شنوي زود به يادت مي سپاري،مثلا آهنگهايي كه از تلويزيون مي شنوي؛ حرفهايي كه يك بار از طرف كسي مي شوي بعد از چند وقت عين همون حرفارو تكرار مي كني،مثلا از وقتي كه كوچيك تر از اينها بودي كتابهايي كه مامانت برات مي خريد و برات مي خوند رو بعد از دو يا سه بار تكرار كردن شروع مي كردي به خوندن و ما رو هاج و واج ميذاشتي،خلاصه خدا نعمت خوبي رو در اختيارت گذاشته كه بايد ازون بهترين استفاده رو ببري،آقاجون وقتي كه ديد شما به اين سرعت شعرها رو حفظ مي كني سريع دست به كار شد و سوره قل هو الله احد رو بهت ياد داد و الان تو هروز اين سوره رو براي من مي خوني و منم يه ماچ آبدار ازون لپات مي كنم. آفرين به اين هوش و استعدادت قربونت برم،ايشالله كه توي راههاي خوب ازش استفاده كني تا من و مامانت بهت افتخار كنيم تپلي.

راستي اين پست رو توي فرودگاه اصفهان برات نوشتم تا بعد از چند وقت كه نتونسته بودم پست بذارم فكر نكني كه دوستت ندارم .

عاشقتم دختر گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پارسا جون
11 مرداد 90 2:00
الاهی فدات بشم باهوش من
تو واقعا دختر تیز و با هوشی هستی
فقط کافیه یه چیز رو یک بار بشنوی واسه ی همیشه توی ذهن کوچولوت میمونه فدات بشم عسلم
چقدر باباجونت دوستت داره سما جونم هر جایی که هست به فکر تو گل دختر ناز و مامانت هم هست


ممنون،عمه جون وقتي دارين توي جمع صحبت مي كنين هواستونو جمع كنين،من ضبط صوتم خيلي قويه ها،از من گفتن بود.
مامان مبینا
11 مرداد 90 13:21
بابای سما جون با اجازتون لینکتون کردم
ماشا لله به این دختر باهوش


خواهش مي كنم،لطف دارين،منم لينكتون كردم.


mAhyA
11 مرداد 90 16:08
عمه زهرا
12 مرداد 90 14:32
سلام عروسك من تپلي عمه ، بابا جونت راست ميگه يك شب كه رفتيم پارك تمدي رو پام نشستي و شعر حسني رو تا آخرش با اون زبون شيزينت خوندي و با فاطمه مسابقه گذاشته بوديد قربون تو دختر شيرين زبون برو دوسسسسسسسسسسسست دارم
عمه زهرا
12 مرداد 90 14:35
عمه جون ببخشيد چند تا از كلمات بالا اشتباهي جا موندن از دست اين فاطمه كه كنار من ايستاده و هي ميگه براي سما بنويس كه دوسش دارم و حواس من رو پرت ميكنه پس بدون كه فاطمه هم تو رو خيلي دوست داره گلم اين هم از طرف فاطمه


عمه جون منم فاطمه رو خيلي دوست دارم
مامان سارال و صبا
13 مرداد 90 1:46
سلام..بهتون تبریک میگم بخاطر داشتن چنین دختر باهوشی


ممنون از لطفتون
مامان پارسا جون
14 مرداد 90 12:55
ببخشید حمید جان من هی میخوام با اسم عمه سمانه نظر بزارم ولی باز فراموش میکنم و میشه مامان پارسا جون


عيب نداره فرقي نمي كنه محم نفس عمله.
عمه سمانه
14 مرداد 90 12:55
دیدی بازم همون شد


عيب نداره عمه جون اينا از علائم پيريه.
مامان ماهان
14 مرداد 90 19:57
آفرین به این دخمل زرنگ و باهوش


ممنون لطف دارين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سما جون می باشد