سما سما ، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

سما جون

سلامي دوباره

1392/4/22 15:48
نویسنده : باباي سما
757 بازدید
اشتراک گذاری

 با سلام خدمت تمام دوستان ني ني وبلاگي


چند وقتي بود كه به دليل مشغله كاري نتونسته بودم مطلبي رو براي وبلاگ سما ارسال كنم و

حالا خوشحالم كه بعد از حدود يك سال و اندي دوباره خدا توفيق داد كه بتونم براي وبلاگ

دخترم مطلب جديدي بنويسم.

دختر من كه ديگه الان چهار سال و نه ماهش هست خيلي از كارهاي شخصيش رو به خوبي ياد گرفته كه انجام بده و حتي در انجام كار هاي خونه از جمله نظافت و آوردن وسايل سفره و جمع كردن اونها به مادرش كمك ميكنه و خيلي دوست داره كه كارهاي جديد رو تجربه بكنه البته در  كنار من ومادرش، زماني كه تلفن خونه زنگ ميزنه ميدوه و ميره تلفن رو بر مي داره و به خوبي با كسي كه پشت خطه حال احوال ميكنه و ابراز احساسات ميكنه و بعد گوشي رو به من يا مامانش ميده، در آبياري باغچه جلوي خونه خيلي به من كمك ميكنه و هميشه از من مي خواد كه شلنگ آب رو به اون بدم تا درختچه ها و گلها رو آب بده و آمار همه اونها رو هم داره كه كدومشون گلها و برگهاي جديد در آوردن، نقاشيهاي قشنگي ميكشه و هميش توي خونه خودش رو يه جوري سرگرم ميكنه و به ديدن برنامه هاي تلوزيون ازجمله عمو پورنگ و عمو مهربان و كارتونهاي تلويزيون علاقه زيادي داره.

خلاصه اين ايام كودكي رو به خوبي و خوشحالي پشت سر ميذاره و من از اين موضوع بسيار خوشحالم و خدار رو شكر ميكنم و اميدوارم بهم توانايي بده تا بتونم آينده خوبي رو براش فراهم بيارم.

 در اينجا هم مي خوام چند تا از عكسهاي سال گذشته سما رو كه نتونسته بودم توي وبلاگش بذارم الان اينجا به يادگار بذارم:

 

 

                                        

 

                                        

                       

                                      

 

                    

 

                     

 

                                       

 

                                       

 

                     

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه زهرا
22 تیر 92 17:51
سلام خيلي خوشحالمون كردي كه دوباره وب سما جون رو به روز كردي دلمون تنگ شده بود ديگه هميشه عكس هاش رو زود به زود مي بينيم
عمه سمانه
25 تیر 92 17:39
سلامممممممممممممم وای خیلی خوشحال شدم دیگه تند تند میام وب سما جون و عکسهای ماهشو میبینم قربونت برم عسلک عمه
شبنم
20 مرداد 92 13:06
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
عکس فرش
10 شهریور 92 12:13
سلام چاپ عکس و هرگونه تصاویر روی فرش در ابعاد گوناگون در کمترین زمان و کمترین هزینه... تحویل درب منزل.... 03614456265 09137290912
عمه سمانه
16 شهریور 92 13:10
اگه فقط یه دونه دختر خوب و مهربون توی دنیا باشه ، اون تویی . . . روزت مبارک عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سما جون می باشد