سما سما ، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

سما جون

سفر شمال(مهر 90)

1390/7/12 17:06
نویسنده : باباي سما
2,893 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت بود که به دلیل مشغله کاری وقت نکرده بودم تا وبللاگ سما رو آپ کنم تا اینکه چند روز پیش تونستم از محل کارم چند روز مرخصی بگیرم و به اتفاق خانواده به مسافرت بریم.

    

سما خانم که چند ماهی می شد که تا هر تصویری توی تلویزیون و یا هر جای دیگه از شمال و یا دریا میدید میگفت بابا یادته رفته بودیم شمال ؟رفته بودیم دریا؟منو می بری شمال؟ و منم بهش قول داده بودم که ببرمش سمال و این توفیق چند روز پیش دست داد تا به قولم عمل کنم پیش سما خانم بد قول نشم.

    

خلاصه شب که می خواستیم بخوابیم به سما گفتم که فردا می خوایم بریم شمال و از ذوقش زود خوابید و صبح ساعت 5 و قتی از خواب بیدار شدیم و به سما گفتم دخترم پاشو که می خوایم بریم مسافرت،مثل فنر از جاش پرید و سریع آماده شد و رفتیم دم خونه آقا جونش تا با عمه و دختر عمه فاطمه  و آقا جون و مامانی بریم مسافرت.

           

خلاصه دختر گلم از ذوقش تا خود رامسر چشمهاشو روی هم نذاشت و توی ماشین همش از سمت شیشه عقب ماشین با عمه زهرا و عمو روح الله بای بای میکرد و می خندید و اصلا هم من و مامانش رو اذیت نکرد.

              

روزهایی هم که توی مسافرت بودیم خیلی با فاطمه جون بازی می کردند و خوش می گذروندند، گرچه فاطمه به خاطر مشغله کاری باباش زود از ما جدا شد ولی سما خانم با آقا پارسا حسابی بازی می کرد و خوش مگذروند

      

امیدوارم بعد از چند ماهی که من مدام توی ماموریت کاری بودم و از خونه دور بودم ودلم هم خیلی برای سما خانم تنگ میشد تونسته باشم با این مسافرت جبران کنم و کمی هم به سما و مامانش خوش بگذره.

   

                                این هم عکس رانندمون آقا پارسا ی گل گلاب

به من که خیلی خوش گذشت چند روز در کنار خانواده بودن و دوری از محیط کار.

    

سما خانم،دختر ناز و خوشگلم،عشق بابایی خیلی دوست دارم.

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

عمه سمانه
12 مهر 90 17:49
قربونت برم عمه جون جقدر دلم برات تنگ شده بود با دیدن عکسهات بیشتر دلتنگت شدم و یاد خوشگذرونی های مسافرتمون افتادم چقدر زود گذشت تو توی مسافرت واقعا دختر گلی بودی و باعث شدی کلی بهمون خوش بگذره ایشاا... مسافرتهای بعدی...
مامان ارميا
13 مهر 90 10:41
اميدوارم خوش گذشته باشه. خاطره شمال رو تو وبلاگ پارساجان ديده بودم البته اززبان خواهرتون.عكس هاي سما خيلي قشنگ بودن. نازي دختر گل.
مامان پارسا جون
17 مهر 90 18:55
سما جونم روزت مبارک گل عمه
مامان پریاگلی
26 مهر 90 0:35
عزیزمن گل من تولدت مبارک انشاالله تولد 120 سالگیت
مامان آنیتا
26 مهر 90 7:58
سلام سما خانوم تولدت مبارک باشه عزیزم
گیلدا
26 مهر 90 8:16
سلام.تولد دختر گلتون سما خانم مبارک. ماشااله دختر ناز و بانمکیه. انشااله همیشه شاد و سلامت باشه.همسری من هم مدام تو ماموریته.الانم یک ماه میشه که از ما دوره و با وجود دختر نازش بهش خیلی سخت می گذره. امیدوارم جمع خانوادگیتون همیشه شاد و سلامت باشه.
مامان پارسا
26 مهر 90 12:32
تولدت مبارک دختر ناززززززز امیدوارم همیشه موفق و تندرست باشی خدارو شکر که مسافرت حسااااابی بهتون خوش گذشته و اینطور که معلومه خیلی خیلی هم خانوم بودی و مامان و بابا رو اذیت نکردی
مامان آرین
26 مهر 90 13:10
سما جونی تولدت مبارک باشه گلم.آرزو میکنم همیشه سالم و شاد باشی و در کنار خانوادت سالهای سال زندگی کنی .
محمد طاها
26 مهر 90 13:23
سلام تولدت مبارک .
عمه سمانه(مامان پارسا جون)
26 مهر 90 13:52
:شکفته شدن گل مهر وجودت در پر مهر ترین ماه سال ، که مهرش را به شکوفا شدنت مدیون است مبارک باد . . X $$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.. تولدت مبارک،خوش اومدي ستاره اگرچه ازراه دورهيچ فايده اي نداره شمعهاروروشن کن وبه جام دوتاروفوت کن نميشه پيشت باشم فقط برام سکوت کن تواين روزطلايي نگوکمي غم داري بدون که تو عمه اي به نام سمانه جون داري تولدت مبارک
مامان علی خوشتیپ
26 مهر 90 15:22
تولدت مبارک سمای ناز و خوشگل.الهی 120ساله شی
مامان رانيا
26 مهر 90 18:05
تولدت مبارك
مامان ارميا
27 مهر 90 12:37
متوجه شدم 26 مهر تولدت گل دختري بوده. مباركه عزيزم.
ماماني
1 آبان 90 20:35
عزيز دلم انشاالله هميشه شاد و خندون باشي و كنار پدر و مادرت خوشبخت و شاد زندگي كني من و آقا جون هم دلمون برات خيلي تنگ شده ميبوسمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سما جون می باشد